The Blaze!


Igår var jag som sagt på the Blaze. Det var en slags halloween runda med massa häftiga pumpor överallt. Allt var verkligen gjort av pumpor. Man gick en lång runda i kylan och kollade runt, ser inte lika häftigt ut på bilderna, det gör det aldrig. Men det var faktiskt riktigt coolt, förstår inte riktigt hur de lyckas göra allt detta i pumpor, självklart var inte exakt alla pumpor riktiga men de flesta var och det var så coolt!
 
Idag är en helt vanlig vardag, ska snart ta en PW ner till Town och hämta upp min väska som är på lagning och leta efter min scarfs som jag tappa igår :(
Ikväll ska vi nog också dekorera huset om barnen är duktiga, hoppas!! :D

Ser häftigt ut :-D men hur * orkar de....

Hej Fanny..
Häftiga bilder !
Hoppas du har det bra och inte har förmycket hemlängtan, även om du måste sakna din farbror fruktansvärt mycket :) Anton o Wilmer hälsar..

Svar: Hallå Stoffi! Tack, jag har det bra här, det är kul med lite äventyr! :)
Ja, jag saknar dig för mycket, så du måste nog komma hit och hälsa på snart ;) hehe. Hälsa grabbarna från mig! :)
None None

Bra, man måste ha lite äventyr, annars ångrar man sig..
Hade varit skitkul att hälsa på dig :)

Svar: Ja precis! :) Tycker jag med! ;) hehe
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR