Snapple


En ny favorit dricka!



Efter en tråkig morgon tog jag en powerwalk in till Town i det fina vädret, hämtade ut min väska som var lagad, köpte ett nytt nagellack och njöt av solen! När jag kom hem fick jag ett gott skratt när jag såg paketet jag fick från min kusin, Paula, moster och mormor och morfar. Öpnnade det såklart direkt hehe, och fick en jättefin Thomas sabo berlock och massa godis! Tack!

Love.

Haha de paketet! :-)))))))

MÅSTE få påpeka att OLIVER slog in det paketet... Skulle aldrig låtit det ske om jag vetat resultat :( hahaha...men hur som helst, hoppas du njuter av godiset och har det underbart i NewYork ! Kram på dig Fanny ! / Paula

Svar: Haha, misstänkte det Paula! ;) Men det var hur bra som helst, fick mig ett gott skratt! :D Kommer verkligen njuta av godiset, tack igen Paula!!
Kram!
None None

? Oliver

Hmm... Måste varit posten som extratejpat, såg inte ut så när jag lämnade in det 8-)

Svar: Sääkert, bara skyller ifrån dig ;) Nä men hade de inte gjort det så hade jag nog inte fått något paket, för kartongen var rätt isönder.. haha
Tack igen Oliver, jättegulligt av er! :)
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR