Shopping









Idag har varit en okej dag, det var trevligt att fika med Elin och hennes kompis! Det var även kul att se på flickans gymnastik idag, hon är duktig! Till middag blev det, hamburgare för mig och Elin, tomatsoppa till flickan, mack and cheese till pojken och pizza till pappan... hmm! Och självklart gjorde jag mina famous garlicbred som de älskade igår!
Sen laga vi hundens mat i typ en timme, sick...

Just det, glömde förklara bilarna, shoppade lite på Internet.. Billigt!! Love it.

Klockan blev mycket idag, så need to sleep! Goodnight!

Manhattan? Hörde av mamma att det blir en tur dit. Ha kul :)

? Helena

Säg aldrig att jag är en galen katt "mamma", min kära familj! fastfood till 2-benta och "himmalagat" till 4-benta!!! :)))))))))))

? Helena

glömde nämna att det suger förbannat mycket i mitt shopping finger, så kan du mejla mig länken söta Fanny! Shoppade inget på Mallorca förutom korv, ost & choklad i massor!:) Läckra kläder Fanny, men håll i dollarna ...finns en outlet i närheten ;)))

Svar: Kom på nyss att nu får du en massa mail! http://www.sheinside.com tycker den är superbra!! :)
Men choklad är ju aldrig fel så det lät rätt bra ;) hehe
Försöker hålla i dem så gott det går, men det är svårt!! haha, ska besöka den outleten snart hade jag tänkt!!
Puss och kram! :D
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR