Safe and sound





Ännu en dag har gått, är inne på tredje veckan i USA och andra veckan i familjen! Det känns bra!

Vanlig dag, med vanliga rutiner, tvätt och städ idag dock!
Idag var det inga aktiviteter efter skolan för det varnades för en stor storm, men det kom ingen som tur var, det blåste mycket och regnade en del men det var lugnt!
Istället hade flickan en kompis över och de "bakade", här bakar de genom att lägga ut en deg på en plåt och sen in i ugnen.. haha!
Efter gjorde jag och Elin mammas goda laxgratäng! Blev inte riktigt som hemma men den var riktigt god ändå! Det är svårt eftersom allt som finns hemma finns inte här, men alla gilla den:D förutom flickan som inte äter något! Så den lagar vi fler gånger!
Vid åtta kom sedan min LCC förbi, hon gick igen viktiga saker att veta och såhär, verkligen jättesnäll var hon!
Nu ska jag se på svenska idol, sen ska jag sova!

Och jag fick paket från världens bästa familj!! Väntar att öppna till torsdag dock...

Natti, love!

Vad skoj att den blev god :D Ja tjuvkika inte i paketet, får inte öppnas förrän på torsdag <3




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR