New Things!

Godmorgon!! 
 
Barnen är redan i skolan nu, så efter vi lämnat de vid bussen körde vi till Target för att fixa lite ärenden, införskaffade en fön, nytt nagellack (endast 50 kr här heh), nya hörlurar eftersom mina är spårlöst försvunna... Och även ny adapter då min datasladd inte funkar i min andra, och här är även en så jag kan använda fönen när jag kommer hem till Sverige, jag är för smart!! Så nu är snart kontot tomt... attans! 
Nu hoppas jag att syrran ringer snart, sen ska jag nog hänga med Elin och hennes kompis och käka lunch! 
 
See you later, Love!

Grattis på födelsedagen - trevligt att se o läsa hur Du har det, träffat kompisar o fotbollsfans (barnen).
Mormor o jag tittar nästan varje kväll på o i "Din blogg". Sköt om Dig, ha det bra!
Hälsningar med "ja må hon leva ....."
M o F.

Svar: Tack så mycket Mormor och Morfar!! Vad kul att ni läser min blogg så ni får se vad jag gör om dagarna! :)
Ha det så bra, Kram!!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR