Miss you guys at home!

Har en liten såndär saknar alla hemma...! 
Miss yooouu! 

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Fannys födelsedag hurra hurra hurra !!!!!!!!! 🎈🎉🎈
Idag får du öppna paketet från oss!
Puss Vi älskar dig! M o P

Svar: Hihi tack mina älskade föräldrar!! Ni är bäst!!
None None

? Helena

BAMSEGRATTISKRAMAR till min Käraste Fanny idag! Önskar jag vore där och fick fira med Dig :)) Kommer en vacker dag och äter den största vaniljglassen med ljummen chokladsås tillsammans med Dig! Önskar Dig en fantastisk fin födelsedag i den häftigaste staden. Kan det bli bättre? Jo, om vi alla vore där!...och massor av pussar fr. Helena (svärmor :))

Svar: Tack så mycket bästa Helena!! Ja jag önskar också att ni var här!! Längtar tills den dagen kommer, (blev fruktansvärt sugen på glass nu, haha)
Massor med pussar och kramar!!
None None

Grattis gumman. Hoppas att du får en fin dag. Kram moster & rolle

Svar: Sent svar hehe!
Men tack moster, hälsa Roffe!!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR