Lazy sunday!

Lazy sunday är rätt uttryck! Vaknade imorse och bara låg och drog mig i sängen, kolla lite film och så. Sedan var Elin och jag tvungna att tvätta bilen, så där gick en till timme. Vid ett stack vi till Chappaquas diner där vi träffa Gini och käka brunch, crepes med färska jordgubbar och bananer och chokladsås, börjar bli stor och testar lite nya saker, hehe!
Senare visade de mig en typ outlet butik här i närheten, Tj maxx. Eftersom jag inte shoppade något igår tyckte jag att det var okej att shoppa lite idag. Hittade en suuuperfin Guess jacka, dunjackan på bilden, och massa annatt smått och gott som jag gillade. Nu är vi hemma och kollar Gossip Girl och bara chillar! Får se vad som händer ikväll.
 
Later, love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR