Have a sweet day!

New York City!
Idag har varit en nice dag, tog en skön sovmorgon till tio, gjorde frukost, pannkakor och flingor mums!!
Vid halv två körde Elin mig till tåget så stack jag in till City där jag mötte upp Sara, vi bara gick runt lite på 5th, bland alla dyra affärer..Pappa/mamma här är jäättefina märkessaker ;) hehe. Blev förälskad och chockad över hur bra Armani butiken var! Kommer lätt handla en massa där inom kort!
Sedan vandra vi bara runt lite, times Square och sådant. Mötte upp Saras kompis Emma och fick as goda cupcakes sedan mötte vi upp Saras andra au pair Alina. Vid sju stack vi och käka på ett typ diner, tog en god hamburgare, men servisen var usel inget stämde och blabla, fel mat, de glömde ge oss vissa saker och de gjorde fel med notan och blabla...! Vi tog oss senare vidare till Soho där Sara visa en godisaffär med svenskt godis, dock rätt dyrt.. ett halv kilo kosta typ 12 dollar vilket är typ 80 kr... crazy!
Tog sedan tåget vid nio och nu är jag här och försöker se på idol, med det funkar inte..
Börjar bli ännu sämre med min förkylning nu.. blä!
 
Natti, love!!

Då får du väl önska dig något från Armanibutiken av tomten <3




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR