Halloween!

Halloween is coming up!
 
Idag blev en vanlig dag, barnen iväg i skolan runt nio tiden, satte mig på spinningcykeln i 40 minuter och magövningar i 20 minuter, känner mig stolt idag! Har även bestämt mig för att börja bli lite nyttigare och försöka äta bra, good for me! Vid halv tolv hämta Gini upp mig och vad om vi inte satte oss på Starbucks.. Där senare Buki kom, efter ett tag tog vi oss till Dinert precis bredvid och käka lite lunch, idag blev det BBQ kyckling med bacon och tomat i en rulle! Fick även pratat med min lilla älskling lite idag!
När barnen kom hem blev det såklart dags för läxor och vid fem började vi dekorera huset. Såg emot det så himla mycket men istället blev det bara massa gnäll och tråkigt av det, mitt i allt var jag tvungen att börja laga potatismos för inget annat dög och barnen börja självklart bråka en massa så tillslut ville inte pojken vara med och flickan fick göra allt själv. Blev dock inte helt klara så kanske på bättre humör imorgon så vi kan fortsätta! Undrar om vi ska köpa någon pumpa, hmm?
Aja nu sover de iallafall och jag ska se lite Beverly Hills!
 
God natt, hoppas ni haft en bra dag!
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR