Good friday!

yeah mina kläder har kommit, efter 23 dagar... Men jag är nöjd, glad jag köpte hehe, och som sagt allt detta kostade endast 600 kronor, riktigt kap!
 
Fredag idag, har känts som lördag eftersom kidsen har varit hemma hela dagen. Hade som sagt sovmorgon till 9:30, men tror jag vaknade först runt 5 sen runt 6 och 6:30 runt 7:30 runt 8:30 och då gav jag upp... Låg och kolla mobilen lite och började istället göra vid mig.. haha. Gick upp, åt en maffig frukost medans barnen kollade tv och vid elva var det dags för birthday party för pojken. Som vanligt var de inte klara när vi skulle åka och pappan ska alltid gnälla i 10 min, så kom iväg 5 min innan det började och det tar 20 min att köra dit.. Inte nog med att vi skulle bli en kvart sena så fastna vi även i ett vägarbete.. i 25 minuter.. Vi missade alltså halva kalaset, men han fick i alla fall ha lite kul!
När vi kom hem fick stack vi till pojken skola där han hade typ "pick up game", en pappa i området hade samlat alla barn och så lira de lite fotboll i några timmar, kul faktiskt! När vi senare kom hem runt 4 tiden började vi dekorera huset lite mer, men blev inte klara idag iheller.. Sen käka vi lite tacos och glass till efterrätt! Skulle egentligen vara of vid 6 och då sticka ut med Gini och några andra, men fick jobba till 7:30 istället. Men gjorde inte så mycket för det har faktiskt varit en bra dag idag med barnen, har bara fått skälla på de två gånger haha!
Stack istället ut vid 8 med Gini, Katrina och Frederikka och chillade lite på Starbucks och sedan vidare till mc Donalds för lite glass.. haha bara äter hela tiden..
 
Imorgon är jag ledig fram till sju, så får se vad jag hittar på! Kanske lite hemmaspa hade varit bra för mig! :)
 
Bra fredagskväll slutar med ett avsnitt Beverly Hills! Godnatt.
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR