First real day



Måndag, första riktiga dagen! klockan ringde på 6:15 och 6:30 skulle flickan vakna. Upp äta frukost, get dressed and so on. 7:20 i think skulle vi köra till bussen, hem och väcka pojken direkt och samma visa där. Efter stack Elin och jag för att handla mat, när vi kom hem var det dags för tvätt och städ av rum och toalett pretty easy!
Stack sen som sagt och käka lunch och vid 2:40 skulle vi hämta flickan och 3:20 hämta vi pojken. Pojken skulle nästan direkt till fotbolls träning medans jag och flickan stanna hemma för läxor och annat, som att locka mitt hår.. haha
Subway till middag och barnen har varit jättesöta idag!

Men nu är jag trött, natti!
Miss Sweden!

Subway... Skulle ni inte laga pasta carbonara?
Fint ditt hår blev 😃




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR