Firat day by myself!


Första arbetsdagen för mig själv och det var jobbigt! Satt och kolla på pojkens träning till elva, när vi kom hem fick jag fixa frukost till flickan. Vid tolv kom pojkens playdate, flickan ville då fixa med löven i trädgården men det blev problem så hon blev arg och ledsen, men det löste sig när vi åt lunch!:)
Efter körde vi till parken där vi spela lite fotboll, tag och lite annat.Stannade där ända tills det var dags att laga mat och sen vid halv åtta var jag klar! 12 timmars arbete fast jag bara får jobba 10, men det gör väl att jag får lite ledigt i helgen:)
En helt okej första dag faktiskt och vid nio hämta jag Elin vid tåget så satte vi oss på Starbucks och pratade om typ allt.. hehe nice!

Nu är det då dags att sova, 6:20 imorgon!
Natti, love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR