everything has changed

 
Goodmorning!
 
Var hemma lite sent igår, vid 10:30, van att sova vid tio..Var ju som sagt i Mount Kisco och träffa Lena och två andra au pairer, gick och käka frozen yoghurt och snackade lite, trevligt!
 
 
Idag var det samma visa med barnen, de är duktiga! Stack ut och sprang igen, körde ett extra varv, good for me, och sen lite situps och armhävningar! Kände träningsvärken från igår, här är för mycket uppförsbackar, märkte även att jag måste köpa nya skor som jag kan springa i, börjar göra ont i mina benhinnor, så nu står det högst upp på inköpslistan, fast får nog vänta till nästa vecka!
Nu har jag nyss duschat, så ska snart iväg och handla lite mat, ska laga potatismos, köttbullar och brunsås idag, mums!
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR