Dream

 
Mina favorit ord just nu!
 
Idag har varit en bra dag, vaknade upp och tog en liten löprunda, en tur på spinningcykeln, lite situps och armhävningar och shit, käka en god frulle, gick ner och kika idol och fick pratat med mamma och pappa! MFF vann och allt är bra med mina nära och kära.
Vid tre gick jag ner till Town, ca 20 minuter, det var någon speciell halloween dag tror jag, massa aktiviteter och parader och så. I stan träffa jag Gini. gick till Chappaqua diner och käka lunch, fika på Starbucks och fixa lite saker. Vid sex kom en till tysk tjej, Buki. Stack typ direkt till au pair mötet som var en bit ifrån, kallades Blaze och det var någon slags utställning av pumpor, faktiskt rätt häftigt. Dock trodde jag det var inomhus och att man skulle tträffa massa au pairer, men nope det var för allmänheten och det var utomhus.. Frös ihjäl men som tur var hade jag Gini och Buki som är supersnälla! Påväg hem körde vi in och handla pizza, igen.. hehe
Nu är jag hemma och vill bara sova, är så trött vilket man nog märker på detta inlägget.. haha. Lägger upp massa bilder från idag imorgon istället!!
 
God natt, love!
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR