Do more of what makes you happy!

Denna superfina berlock och denna awesome godispåsen låg i det "fina" paketet jag fick av släkten idag! Synd att jag nyss bestämt mig för att inte äta mer godis, aja finns inte mycket mer än att vänta några veckor med det tills denna godispåsen är slut.. hehe
 
Idag har varit en helt vanlig dag, eller nästa.. Shit blev så rädd idag! För första gången idag gick jag ner, istället för att ta bilen, när jag skulle hämta flickan från bussen. Men när bussen kom var hon inte där.. frågade några pojkar och de hade inte sett henne, sprang hem till huset igen (eftersom jag inte har någon telefon än) och helt plötsligt var pappan iväg också, så springer runt i huset och letar efter telefonen och precis när jag ringer flickan kommer hon och pappan in genom dörren.. Då hade hon hoppat av på fel hållplats och då ringt pappan när hon upptäckte detta och när hon gick till rätt hållplats var ju inte jag där så därför hade pappan åkt för att hämta henne.. Så ingen fara skedd men det var länge sedan jag var så rädd!
Sedan var det dags att hämta pojken, tid för läxor och sedan iväg på fotboll. Hem laga lite pasta carbonara, efterrätt och lite kortspel sen var det dags att sova!
Blev ingen dekoration för huset idag, klockan blev för mycket så hoppas de är snabba imorgon så vi hinner då!
 
Ska ta och se ett avsnitt av Beverly Hills 90210 sen ska jag sova!
 
God morgon, love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR