Awful day!

Kyckling mums!
Fina Elin!
Glass, super muums!
 
Idag har inte varit en bra dag med barnen, behöver inte gå in mer på det, men vi har inte gjort något kul alls! Flickan hade gymnastik sedan har det inte varit bra i huset! 
 
Hade iallafall en super mysig lunch med Elin och hennes kompis Courtney, vi käkade på Friendlys tror jag. Jag tog några kyckling saker, hittar inte vanliga kycklingvingar som jag älskar utan allt är friterat...Men de va hyffsat goda ändå! Sedan åt vi suuper god glass muums love it. 
Och fick äntligen prata med älskade syrran och mesen Viktor....! 
 
Nu ska jag se liiite film sedan ska jag sova direkt, är så himla trött om dagarna! 
 
Ps; Jag är faktiskt 19 år i Sverige just nu hehe så Grattis till mig själv!! 
 
Godnatt, love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR