23:55

Lite fler bilder från Chappaqua och en snygg ego bild!
 
Idag har varit en bra dag på förmiddagen som jag spenderade med Elin och Gini och bara hängde runt i Chappaqua. Åt en super god cheese and bacon macka mums, men resten av dagen har typ varit usel.. Massa gnäll och bråk och hit och dit. Känner att jag börjar dras in i allt det negativa här allt för mycket, måste lära mig att koppla bort det och bara vara mig själv och njuta och ha så kul som jag bara kan här!!! Min förkylning och bla börjar iallafall bli bättre, inte tränat de två senaste dagarna för jag inte mått bra, men imorgon gäller det igen och nu har jag även helgen ledig, vilket behövs då jag jobbat nästan 52 timmar denna veckan..!
Även fast klockan är tolv ska jag njuta av en film och lite godis, det förtjänar jag!!
 
Elin åker även imorgon, på semester kommer tillbaka två dagar igen, kommer nog bli rätt jobbigt att inte ha henne runt mig, hon har varit så snäll! Men jag ska klara det här!
 
Godnatt/Godmorgon, love!!
 
? Helena

If you dream it. you can do it - god morgon kära Fanny - lördag fm. Kallt och ruggigt men hösten har varit fin. Mysigt att läsa din blogg och gissa om jag uppskattar alla matbilder? Spec. Pannkakor och glass gottegris som jag är. Ja, njut, ha kul och lär dig och lär ut, så mkt som du bara orkar. Nu är den bästa tiden! Saknar dig här. Puss & kram fr. Svärmor

Svar: Godmorgon Helena! Här är det fortfarande sol vilket jag njuter av. Vad bra att du gillar matbilderna, det gör inte din son haha Saknar dig med Helena, Puss och kram!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR