23:30 missing you!




Vill egentligen inte skriva något här idag, men eftersom jag vet mamma och pappa läser den varje morgon så tänkte jag vara snäll!

Säger bara hemskt tråkig dag med barnen thats it, 10 timmars jobb!

Meen, provade pilates idag? Inte som jag föreställt mig, men det var rätt skönt, kan tänka mig att ta en sån kurs per vecka för att slappna av lite. Ska nu bara bestämma mig om det är värt pengarna att gå på det gymmet eller om jag ska hitta något billigare? Hmm.

För övrigt, saknar hemma, äter massa godis fast jag inte borde, även massa kakor.. hittat en ny favorit serie att titta på och har börjat att kika på collage både här och hemma om fashion, kan bli kul! Jag hoppas att jag snart får mina kläder från sheinside och jag längtar tills jag sparat en bra budget så jag kan gå in och shoppa loss i city!!
2 månader exakt till bästa familj + Viktor kommer!!

Sovdags, japp! 6:20 imorgon.. fullspäckad dag!

Natti, love!

<3

Svar: <333
None None

? Pappa

Tjena gumman, bra dagar & dåliga dagar precis som hemma, skönt att den dåliga är över så blir det en kanon torsdag idag och snart är det helg.:)kram pappa

Svar: blev en kanon torsdag! Nu får du ha en kanon fredag, sakna dig pappa! <3
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR