23:05 - waiting for superman!

Eftersom jag inte får lova att lägga upp bilder på familjen, så får det bli lite såna här tråkiga bilder.. Ska försöka fota lite imorgon kanske!
Idag hade jag en ledig dag, men jag spenderade faktiskt den med familjen! Tog en sovmorgon till 10 sen gick jag upp och åt lite frukost med dem och spelade kort. Elin och jag lärde dem spela stress och nu vill de spela det hela tiden haha.
Vid halv två åkte alla ,förutom pappan, iväg till flickans fotbollsträning och efter åkte vi till Town. Egentligen skulle det vara någon speciell halloween dag med lite faketattoos och ansiktsmålning och sånt, men vi missade hela, så vi gick bara runt och mös lite, käkade lunch på Local, super god kyckling och pesto macka! Hittade ett par superfina rosa UGG;s som var på rea, funderar på att smyga in där på måndag och köpa de, även om de är på rea är de inte billiga så.. Beror på om jag åker in till city imorgon eller inte!
I alla fall, när vi kom hem från Town tog jag en halvtimmes paus innan flickans playdate kom över och det var dags att börja jobba och laga middag. Kvällen har bestått av mat, kortspel och film. Det har varit en skön och mysig dag idag, solen sken (dock kallt ändå) och barnen har varit duktiga!
Nu väntar ett avsnitt Beverly Hills och imorgon väntar troligtvis New York City!!
 
Godnatt, love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR