22:55 - wednesday!

Min as coola outfit for today som inte ser så cool ut på bilderna...
 
Idag har varit en rätt jobbig dag, förutom min sköna två timmars träning så har allt varit bajs inprincip! Elin har åkt, pappan har skrikit och gnällt en massa, (gnällt på mig, skrikit på barnen) så har varit himla tråkig stämning här! 
Fick nyss reda på att helt plötsligt ska pappan och flickan iväg över hela fredag-söndag in till city.. och jag som äntligen skulle träffa Johanna som är här en vecka på ett helt år.. som jag sa för fyra veckor sedan.. men nej nu får jag begränsa mig.. arg tjej japp!!! 
Så kände att jag bara ville ut ur huset så jag hämtade upp Sofia och vi körde för lite frozen yoghurt (inte bra för min magen, ont :( 
Men Sofia fick mig på så mycket bättre humör! Vi började prata collage och semester och massa så nu har jag något att se fram emot, ska ta en dag då vi bokar allt bara! :D 
 
Lite Beverly Hills sen sova, upp 6:00 imorgon istället.. Halloween, spännande hoppas på en bra dag! 
 
Godnatt, Love! 
? Marie

Vad fin du är. Även om jag inte skriver så mycket brukar jag kolla vad du har för dig. Nu var det några dagar sen och det händer mycket ser jag. Kram moster

Svar: Kul att du läser moster! Ja mycket som händer just nu faktiskt, halloween idag!!
Kram saknar dig!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR