22:19 - awesome day!

Fina vänner från training school!
 
Ligger just nu i mitt rum och kollar Beverly hills och bara chillar. Ska snart gå och ta bort mitt smink och borsta tänderna. Imorgon har jag sovmorgon till 9:30 wie! Det är för barnen är lediga från skolan imorgon, det är någon staff day så då är alla barn lediga.. haha. Blir nog en lugn dag då pojken ska iväg på kalas och jag ska med! Vi får se hur dagen slutar.
 
Idag har i alla fall varit en skön dag, skickad iväg flickan till skolan som vanligt vid 7:30 och sedan pojken vid 8:30. Vid nio igen hämtade jag flickan på skolan, var lite creapy att gå in för man va typ tvungen att visa id i en kamera och sedan skulle jag hitta main office så de kunde kalla ut henne, kan säga att först hjälpte en elev mig och sen en lärare och tillslut kom flickan ut hehe, inte lätt med så annorlunda regler än hemifrån. När vi kom hem gjorde hon och pappan sig redo för att åka till city där de skulle fixa lite saker med flickan, så jag var ensam till tre, skönt! Hade dock som vanlig lite tvätt och så och träning to do, så det blev inte förräns halv tolv som jag mötte upp med Lena för lite frukost. Vi bara körde runt lite sen, hon hjälpte mig handla lite mat och sen vid tre var det dags att hämta upp pojken. Skönt idag att det bara var vi två hemma så kunde jag larva mig lite med honom, han är så söt när han är glad. Senare blev det dags för hans träning och jag satt som vanligt i bilen och väntade. Efter skulle jag hämta upp flickan och mamman, jag trodde det va i Chappaqua men det var det tydligen inte.. utan det var i Mount Kisco, ungefär 15 minuter ifrån Chapp, och där va vi redan på fotbollsträning... så det blev en del bilkörande idag haha! Efter mötte vi i alla fall upp pappan på en restaurang där vi käkade awesome dinner!
Så faktiskt en mycket bra dag! Långt inlägg, nog just för jag kände lite extra glädje i denna dagen! :D
Hoppas imorgon blir lika bra även fast jag har de hela dagen!! Håll tummarna.
 
Love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR