22:00 Friday!

 
 
Äntligen fredag!! 
 
Hade bestämt mig för att gå ut på en löprunda idag efter vi lämnat barnen, men ikke.. Hade så ont i min hals så gick in och sov en timme istället! 
Vid elva stack Elin och jag till starbucks, ovanligt, där träffade vi Gini. Vid tre stack vi hem för att checka Sverige-Österrike, vi vann woho! 
Efter matchen var det massa fix och trix för barnen, för nu har de lämnat Chappaqua för en helg i Montreal. Med det tog Elin och jag ledig och lagade god middag! Kyckling med potatis, bearniesås och vitlöksbröd, muums! 
Nu har vi nyss sett film och ätit lite chips och dippa och nu är det dags för mig att sova!! 
 
Godnatt/godmorgon!!
Love. 

Passa på att vila och ta det lugnt nu i helgen <3

E det en stor tallrik eller lite mat?

Svar: Lite mat haha, jag tog mer sen kan ja lova ;) det var sååå gott...
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR