19 ÅR!

 
 
Happy birthday to myself! 
 
Har varit en mysig dag idag. När barnen var i skolan passade jag på att prata lite med mammsen och pappsen, jag fixade mina ögonbryn och min naglar och jag bara låg i sängen och kolla tv! 
Flickan hade halvdag idag, så vi hämta henne redan vid ett och då var det dags för massa läxläsning, vid tre hämtade jag pojken på hans skola själv för första gången wiho! Sedan hade jag ett snabbt litet körtest med pappan, råkade missa en stoppskylt tydligen? Tror inte det va en riktig stoppskylt dock..! 
Senare var det dags för pojkens fotbollsträning och sedan stack vi hem och laga middag, köttbullar och mackaroner blev det idag, körde sedan iväg till yoggilicious och käka frozen yoghurt aawesome! 
När föräldrarna kom hem fick jag en stooor påse med massa kläder i födelsedagspresent, så snällt, och flickan hade gjort super fina kort till mig!! 
Jag trivs faktiskt väldigt bra här, de är så snälla!! 
 
Nu ska jag sova, för jag känner att jag börjar få lite ont i halsen, ikke bra! 
Natti, love! 

Oj det måste varit en stor påse :D gulligt av dem!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR