Soccer party!

 

Paaaarty!
Helg, lördag, love it! Idag var det dags för pojkens födelsedagsfest och det var självklart fotbollsparty. Alla hans tränare, vänner och även mor&far föräldrar var där! En stökig morgon för att få allt fixat och klart och väl på partyt blev det kanon! Pojkarna spelade lite fotboll, vad om inte pizza till lunch, 5 stoora pizzor för 15 barn.. snålar inte. Det coolaste var "fotbolls pinatan", pojkarna ställde sig på led och skulle då, istället för att slå, försöka skjuta ner pinatan, självklart var det pojken som lyckades få ner den och efter pojkarna rotat ut allt godis såg den inte ut som en fotboll längre... Pojkens bästa moment var dock när tårtan kom ut, en tårta som en fotbollströja från hans favorit spelare, så coolt!
Kan säga att det blev ett mycket lyckat kalas och pojken var glad. Måste ju få skryta lite om mig själv också... När det bara var några få barn kvar kom deras föräldrar och det blev en fotbollsmatch, föräldrar mot barn, efter att jag spelat i två minuter blev det svårt vilket lag jag skulle vara med i, båda ville ha mig...haha skämt, men jag fick rätt mycket beröm och många var imponerade, får väl ta och börja här också.. saknar ju det!
Note; strange sak om man jämför från hemma: På kalas här är det inte bara födelsedagsbarnet som får presenter som hemma, utan här GER även födelsedagsbarnet ut presenter till de som varit där? Idag fick alla vars en liten mini fotboll från Champions League? För mig är det lite udda, men kul för barnen!
 
Efter kalaset har jag bara hängt runt med familjen, ätit kina mat idag igen, åkt och kollat lite gymnastik och bara chillat. Imorgon är jag ledig och hoppas jag får hitta på något kul!
 
God natt, Love!

Låter som en bra och rolig dag!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR