Saturday in Town and the big City!

Farmers market i Town.
Brownies!!!
Bryant Park!
Cream brule and hot chocolate.
Chicken with pepper and mozzarela och supergod ost/potatis.
Sofia and Ramona.

Godmorgon Sverige...! Klockan är 3am här och jag vill bara sova. Men, jag är snäll och bloggar för mamma och pappas skull, så även om ni är lite bakfulla i Danmark så hoppas jag tusan att ni läser när ni vaknar!!
 
Imorse när jag vakna chilla jag bara med lite serier för jag va så himla trött för jag sover så himla dåligt här. Vaknar flera gånger under nätterna. Gick sedan upp för att titta lite tv med barnen och sedan leka lite med dem också. Vid tolv vandra jag ner till Town och mötte upp Gini. Vi vandrade runt lite på farmers marknaden som finns varje lördag, vilket resulterade i tre supergoda brownies. Inte bra för mig, men kunde inte undgå! Pumpkinpie brownie, smorse brownie och caramel brownie!!
Vid två tog jag sedan tåget in till city där jag mötte upp Sofia och Malin. Vi vandrade runt, letade efter ett svenskt fik men hittade ett annat istället. Senare drog jag och Sofia oss vidare mot China Town och Little Italy där vi mötte upp Ramona för lite middag. Ljuvligt gott!!
 
Himla tråkigt för nu är verkligen vintern här, iskallt om dagarna så man måste verkligen ha vinterjackan på!!! Sofia och jag hamnade tillslut i hennes poolhus där vi checka film och åt lite gott. Nu är jag hemma och vill bara sova. Hoppas jag kan sova gott och länge idag!
 
Godnatt, Love.
? Anonym

Klart jag läser det första jag gör varje morgon kl är nio här nu😘

Svar: Vad bra då!! 😘
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR