Put a smile on my face.

Miss you my friend, ses snart!!
Glada Fanny!!
Första dagen på veckan och det blev en heldag! Imorse bara vi chillade framför tv:n ett tag, men när det blev tråkigt stack vi ut för lite fotboll. Nu när hösten/vintern är här så är det ruggigt kallt så man/jag vill inte vara ute för länge för det är så himla kallt, men barnen kan vara ute i evigheter haha! Men tillslut var vi tvungna att gå in och laga lite lunch, göra lite läxor och skriva tackkort. Efter det var klockan redan fyra och det var dags för pojken att åka till träning. Fast jag har haft barnen hela dagen har jag ändå hunnit med att städa badrum och rum, även all tvätt och bäddat rent alla sängar, utom min egen... Skönt för då har jag hela förmiddagen fri imorgon!
 
Idag var även första gången jag faktiskt kände mig lite som en del i familjen. Efter vi ätit och allt så skulle pappan visa något på tv:n och alla specifikt sa till mig att jag skulle komma och kolla med, de till och med väntade att starta det tills jag kom (jag gjorde tvätt). Kändes skönt att de faktiskt ville att jag skulle vara med och titta!
 
Har nyss slagit in pojkens födelsedagspresenter, men måste köpa något mer. Köpt två Harry Potter filmer, förslag någon?? Hjälp!!
 
Nu; Beverly Hills sen sova. Godnatt, Love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR