Memories!


Insåg imorse när jag vakna att jag glömde blogga igår! Jag var helt enkelt för trött, efter jag slutat jobba klockan 9 så somnade jag direkt.
Hade en rätt så stressig dag igår, massa tvätt och inhandling av mat. Även när barnen kom hem blev det stress för massa läxor, fotboll och laga potatismos på 15 minuter...
 
Nu har jag precis avslutat 40 min på spinningcyklen, börjar kännas mycket bättre nu igen. Tränar lite varje dag, börjat äta bättre och skippar efterrätten, för det mesta rätt svårt.. hehe. Båda barnen var så duktiga imorse, pojken och jag hann även kolla 20 minuter av Harry Potter. Hoppas på en bra eftermiddag då pojken slutar skolan redan klockan 12 och ska ha tre kompisar över..
 
Vilan är slut, dags för lite situps och andra övningar!
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR