Macarons, äntligen!

Macarons/Makroner, himlen...!
Fredag vilket innebär helg!! Som nämnt tidigare hade jag bara 3 timmar ledig idag för pojken sluta klockan 12. Fick handskas med fyra spralliga och högljudda pojkar. Pizza till lunch sedan spenderades hela eftermiddagen ute i det fina vädret. Kallt men ändå varmt när solen skiner på en!! Lite football, lite dodgeball och lite kurragömma, kul! Vid sex stack pojkarna iväg på Lacrosse och vid sju stack flickan iväg på kalas. Jag var ledig, skypa lite med fina Fanny i San och vid nio blev jag upphämtad av Sofia för en riktig myskväll!
Chips, dippa, popcorn, 4 olika choklad, kakor, makroner och läsk, kunde inte bli bättre! Fattar inte varför jag inte provat makroner tidigare, rena drömmen!!
 
Nu är hela helgen planerad och imorgon bär det av på äventyr till New Haven. Dags att sova för gymmet kallar, troligtvis, klockan 10 imorgon!! Ha en bra dag Sverige, ni vaknar nog om en timme eller två.
 
God natt/God morgon. Love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR