Happy Thanksgiving!!






Vilken dag! Happy thanksgiving!! 

Imorse tog jag 8:13 tåget tillsammans med Sofia och Frederikke in till city för the big parade! Där var folk överallt och man kunde inte riktigt komma fram. Vi hittade dock en hyfsat plats där vi iallafall kunde se alla ballonger!! Efter ca 1,5 timmar var vi så frusna att vi fick gå och köpa vars en varm choklad och som tur lyckades vi komma tillbaka till finalen, jultomten!! Det var så häftigt att se denna parad faktiskt!! 
Efter gick jag och Frederikke runt i city och kolla på all juldekoration, vi gick till Rockefeller center, vandrade längst 5th och avslutade på Pamera bakery där jag käka super god kyckling soppa och pasta med kyckling, så awesome! 
Vid två tog vi tåget mot chappaqua och hamnade i mitt hus där vi tittade lite tv. Eftersom det är Thanksgiving kände vi att vi var tvungna att äta ialafall lite typiskt mat så vi hitta ett awesome ställe där vi fick vår kalkon och pumpkin pie, förvånansvärt gott faktiskt!! Blev även två filmer till innan Sofia äntligen hämta upp oss runt 8 för massa shopping! Åkte till woodbury common outlet och det var inprincip kö utanför varje affär... Var till och med att vi struntade i att gå in i de flesta affärer. Men fick iallafall med mig tre par jeans, en hoddie och en plånbok! Nu är vi påväg hem och jag längtar så efter att få slänga mig på sängen!! 

Bilder kommer imorgon! 
Godnatt/godmorgon. Love!! 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR