Girls night out!

 
Girls night out!
Fredag och helg!
Pojken hade halvdag idag, men istället för att leka hos oss lekte han hos en kompis och jag blev ledig. Tog en runda till Town där jag senare mötte upp flickan. Fredagar är flickans favo dag för då får hon och hennes kompisar gå och köpa massa godis och allt vad de till i Town.
Var lite komplikationer här idag, för först skulle pojken inte träna lacrosse och jag skulle sluta tidigt, men sen hade han träning och jag skulle sluta sent, men sen tillslut hade han ingen träning men jag jobba sent ändå! haha.
Vid 8:30 hämta Sofia upp mig och vi drog till White Plains för middag och bio! Middag på en italiensk restaurang, dock lite tråkig och smaklös pizza för mig :( Men ack så dock så bra bion var! Vi såg då Catching fire och jag bara längtar tills nästa film kommer ut! Ska bege mig till biblioteket snart och låna alla tre böcker!!
 
Ps; Älskar hur annorlunda allt är här jämför från hemifrån. På bion kan man inte köpa chips, men man kan köpa all sorts mat, vem fan vill käka pizza inne i en biosalong? Ingen, så blev arg för va fett sugen på chips, får äta det imorgon, men Sofia hade massa popcorn och så lite godis på det såklart!
 
Nu är klockan lite över 2am här och klockan är 8am hos er!
 
Godnatt säger jag men godmorgon för er!
Love.

Ser gott ut iaf :) kul att du hittat nya vänner och att ni hinner göra saker också. Kram moster

Svar: Var lite gott! ;)
Ja, man försöker så gott det går!! :)
Kram!!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR