Black friday - the palisades mall!

The palisades mall.
En affär som var lite crazy...
Riktiga Black Friday idag!
Frederikke, Buki, Gini och jag stack till the palisades mall runt 12am idag för massa mer shopping! Ett stor köpcenter som innehöll nästan allt. Fick med mig ett par skor, stickad tröja och lite underkläder från Victorias secret, försökte vara lite duktig och hålla i pengarna! hehe
 
Black friday var inte riktigt så crazy som jag trodde det skulle vara, det var inte alla affärer som hade erbjudande och många affärer hade kassa erbjudanden...Det var inte så mycket folk som jag trodde det skulle vara, utan bara som en vanlig shopping dag? Men fick ju med mig lite billiga saker så nöjd!!
 
Tog även en runda inom Tj Maxx efter vi käkat middag för att inhandla mina Michael Kors skinnhandskar, en till sak avcheckad på min inköpslista. Har även en väska där som jag inte helt kan bestämma mig om, orange DKNY väska för 129$? Hm.. Får fundera lite till på det.
 
Love.

Bra du har kollat alla shoppingställen tills vi kommer så du har koll på var de bästa är!

Svar: Jadå! Jag har koll!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR