Best weekend!

Frukost!
Golden Bar!
China Town.
China Town.
Little Italy.
Little Italy.
Fika i Little Italy.
Waffeeeel.
Triumfbågen!
Madison Square garden!
Vilken jäkla helg jag har haft!! Verkligen bästa helgen sedan jag kom hit.
På fredagskvällen tog jag ju tåget in till Grand Central där jag möttes av denna goa familj. Vi gick direkt för att käka på Applebees samt smög in i lite affärer på vägen. Kan inte beskriva hur glad jag var över att få träffa fam Mauritsson.
 
På lördagen ringde klockan på 7:30 i Think? Vid 8:30 var vi på ett mysigt frukost ställe och åt färsk frukt, mums och bagels. Vi drog sedan vidare mot China Town, Little Italy och Soho, där det blev lite sightseeing samt shopping of course. Vi käka även lunch på en supergod italiensk restaurang samt fikade på ett mysigt litet café. På kvällen var det äntligen dags att se min första Broadway musical, Newsies! Det var så häftigt, alla var så himla duktiga, förstår inte hur de kan dansa, agera och sjunga på samma gång helt sjukt! Får inte glömma mina goda revben som jag käkade på TGI Fridays!!
 
Uppdate om söndagen kommer imorgon, nu ska jag sova!
Min dag idag har btw varit okay, lite jobbig men lite bra. Älskar när barnen fick lite godis och vars en fotbollströja, de blev så glada och bara skrek och kramade mig, älskar när de är på det humöret!
 
Godnatt, Love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR