Asian Hibachi Food!

Asian hibachi food!
 
Som jag skrev tidigare stack jag för ett träningspass med Gini och Frederikke på vårt fina gym, 30 min crosstrainer och sedan ben + min 7 minuters workout!
 
Efter träningspasset förtjänade vi en riktigt god middag. Vi åkte till ett asiatiskt ställe i Thornwood som Buki hittat, Lucky Buddah! Man beställde vilket kött man ville ha, sedan serverades lite soppa & en sallad, efter det började det spännande. En kock kom framför vårt bord och började showa med sina saker och sedan började han laga mat framför oss. Coolt att se hur snabbt och skickligt han faktiskt gör det, en brinnande vulkan av lök? Och även lite zucchini kastning / vi fånga i munnen.
Hade himla trevligt och maten var himla god, fina vänner jag har träffat här, så himla glad!!
 
Nu är det dags att sova, upp tidigt imorgon för att se thanksgiving paraden!! Spännande. Hatar dock att sova ensam.. får se hur det går!! Kommer aldrig bo ensam är en sak som är säker! :)
 
 
God natt, Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR