9:21 thursday!




Min ljuvliga middag! Vitlöks/Örtkryddad kyckling lindad i bacon med en god sallad med vitlöksroatad lök och bearnaisesås!! Efterrätt blev lite frukt och julgodis :D 

Varit en upp och ner dag idag. Lite bråk på förmiddag men en superbra kväll! Spelade ett dansspel på x-boxen som var superkul och barnen var superduktiga!! 
Har även pratat med både min hostd och min hostm idag, så nu hoppas vi allt blir bättre!! Tummarna upp! 

Nu hoppas jag på att Gini och Buki svarar så vi kan dra en runda till starbucks! 

Love. 
? Helena

Vilka fina naturbilder du har tagit Fanny! Lite fredags info. Jag har tröstätit 8 lussebullar idag. Ligger hemma och vilar efter ett dygn med "kristallsjukan". Erik är och hämtar Björn och sedan en pizza åt mig. De ska sedan vidare hem till dina katter och huset och ha en myshelg där. Gisli är på invigning. Jag ska chilla med god pizza, läsa din blogg, se på film och mysa med mina"skrynkliga"massor av pussar och kramar till dig från mig som också saknar dig

Svar: Tack Helena!
Gud vad gott med lussebullar!!
Jag hörde att de skulle bo hos oss över helgen vad kul!
Kristallsjukan? Men det låter som en mysig kväll med pizza, film och dina söta skrynklingar!
Hoppas allt är bra med er! Saknar er massor!! Kram!!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR