10:30 Sunday!

Vilken helg jag har haft säger jag bara! Två underbara tjejer har jag spenderat exakt hela helgen med.
Fredagen slutade ju som sagt med myskväll hos Sofia. Lördagen började med träning, pannkakor på Dinert, upp till Ikea och vidare på collageparty och söndagen har varit minst lika bra.
Vaknade imorse hos Sofia och gjorde oss redo för en dag i city. Köpte frukost på Dunkin Dounts som vi käkade på tåget och väl i city strosade vi runt i mysiga Central Park, lite på Upper East side, käkade god och dyr lunch.. och bara gick runt och mös. Tråkigt nog småregnade det hela tiden, men gjorde inte så mycket för fortfarande varmt. När tåget landade i Chappaqua igen var planerna egentligen middag på sushi restaurang, men istället hamnade vi hemma hos Sofia på middag där även min värdfamilj var på middag. Blev en trevlig kväll med god mat som senare slutade med mys framför ett par avsnitt av Solsidan med Sofia. Nu är jag i huset igen och ska sova, imorgon är det dags för min nionde vecka i staterna!! Nya utmaningar.
(Imorgon kommer massa bilder från helgen)
 
God natt, Love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR