Tidig julafton!



Idag var det julafton i huset! Barnen fick julklappar av mig, vilket det verkade bli glada över, tummen upp. Och jag fick en massa julklappar av dem. 3 par träningsbrallor, 3 sportbh;ar, en sportbag, 2 mysstrumpor och en tjocktröja! 

Annars har dagen bestått av lite jobb imorse, tog flickan till frisören och gick sedan runt lite i köpcentret i white plains. Efter så stannade jag i köpcentret själv och handlade de allra sista julklapparna, nästan.. 
Efter ett tags shoppande tog jag tåget hem, Sofia hämta upp mig och vi stack för lite god middag! 

Nu ligger jag i sängen och kollar lite film innan det är dags att sova! 

Godnatt, love. 

Så fina saker...visste att du behövde träningskläder 😃

Svar: Ja var perfekt! Fast för stora! :(
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR