The peakock tree!

Lie bilder från pojkens pjäs, the peakock tree!
 
Är nu hemma från pojkens pjäs och sitter och skypar med Fanny igen, skönt att prata med en annan au pair lite då och då eftersom man förstår varandra lite bättre då eftersom vi är i samma situation!

Men i alla fall, pojkens pjäs. Det var så himla kul att se honom uppträda, de sjöng och dansade och min pojke var en av de få barnen som hade en stor replik. De var så duktiga och söta där uppe på scenen. Pjäsen handlade om att djuren/barnen inte ville att de skulle hugga ner det fina "peakock trädet" och lyckligtvis slutade med att trädet fick stå kvar!
 
Nu börjar jag snart jobba igen för båda barnen har halvdag idag, igen... Men slutar tidigt idag eftersom jag ska släppa av flickan inne i City så då stannar jag där och spenderar min kväll där!! wooho.
 
Love.
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR