Snowday!







Snow day, kids off from school! 

Direkt när barnen vakna blev det snabb frukost och sedan självklart ut i snön!! Efter en timmes bråk vad de skulle ha på sig var vi äntligen ute i snön och åkte pulka/släde ja vad man nu kallar det! 
Vi åkte mest pulka och hade lite snöbollskrig och efter några timmar när jag var en isbit, för dåligt klädd opps, gick vi in för lite mys framför brasan med varm choklad och smores! 
• För er som inte vet vad smores är så lägger man en bit kex, en ruta choklad och sedan värmer man en marshmallow i brasan och lägger sedan ihopa allt och avslutar med ett kex uppe på! Mumsigt. Idag hade vi dock inga marshmallow så blev med svenska juleskum istället!! 

Min break spenderade jag genom att facetima med mamma i två timmar, älskar att bara ligga och småprata om ingenting! Tog även en snabb FaceTime med älskling innan barnen kom in och störde! Då var de hungriga och jag fick börja jobba tidigare.. Haha blev dock ingen god mat så tråkigt... Nu är de i sängs och jag har precis kört en liten hemmaträning!! 

Godnatt, love. 
? Anonym

Haha, amerikaner och snö! Ja vad ska man säga. Har fått rapport av din mamma om hur du har det och hoppas att att ni får kul när de kommer. Men, vad önskar du dig i julklapp? Men man kan väl hitta allt man kan önska sig i NY.... :) kram moster oc Rolf

Svar: Hahah exakt, amerikanare... Vi kommer ha så kul när familjen kommer :)
ända jag önskar mig är att ni kommer hit lite senare...;) hehe
Kram!!
None None

? Anonym

Det önskar jag mig också ! :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR