Santa Claus on visit!

Jultomten var på besök!
Och Jaqi var lycklig över det!
Basil Pasta med kyckling och mandarin sause!

Goddag kära blogg! Första inlägget för idag, har varit bussssyy!
 
Var planerat för en lugn dag med lite julklappsshopping, sola, god middag och bara njuta! Blev inte så... Blev ändå en bra och lyckad dag men lite mer stressig och jobbig dag!
 
Jag vaknade vid åtta av att bipet från när bilar kommer in på uppfarten började bipa typ 5 gånger i rad, då visste jag, ingen mer sömn idag.. Låg dock kvar och kollade på julkalendern till 10 innan jag gick och tog en varm dusch, åt lite god frukost och gjorde mig redo för dagen. Innan jag stack hann jag med lite pulka åkning i trädgården med mamman och barnen, så kul för det var bara massa is på backen så gick så fort!
Tillslut kom Jaqi och hämta upp mig vid 12 och vi stack till White plains där vi först vandra runt i gallerian ett antal timmar, tog sedan en lunch på Cheescake factory, loovley hit kommer vi lätt gå la familia!! Dunder gott! Efter en god lunch fortsatte vi sedan till Westchester mall där det blev lite mer shopping.. Och efter några timmar vid 7 tiden drog vi oss tillbaka mot Chappaqua.. Men landade i Mount Kisco för ytterliggare lite shopping..
 
Alltså, ingen solning, men massa shopping som ni kan se! Dock bara en liten sak till mig själv :( spara, spara så mycket det går...
 
Nu är jag i sängs och gör ett nytt försök att se filmen Elf eftersom det inte funkade igår!
 
Måndag imorgon, need to rest! Godnatt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR