Puppies!




Bilder lånade från Google! 

Denna morgonen har bara rusat förbi! Efter barnen åkt till skolan hämta Jaqi upp mig för lite workout, körde 40 min cardio och sedan ett hyfsat benpass! Skönt att jag har kommit igång ordentligt. 

Efter gymmet åkte vi till hennes hostfamiljs hundcenter, de har nyss fått in en massa supersöta hundvalpar som var helt galna! 
Tror de hade runt 8 valpar där och vi lekte och myste med ett tag, de hoppade, bets, revs och allt men ändå var de så söta! Fick en liten favorit som hoppade upp och satte sig i sitt knä, snutte söt! 

Nu är jag i huset igen men känner för att hitta på något men alla jobbar, buhu! Så får antingen hitta på något själv eller bara slöa hemma? Hm.. 

Have a nice day, 12 dagar kvar!!!! 

Love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR