Polkagris!



Idag är det fredag? Känts som torsdag! Den blev inte som planerat så kan vara därför! Skulle egentligen tidigt till gymmet och sedan till white plains för sista julklappsshoppingen, men istället var jag tvungen att stanna hemma för att planera för hunden när familjen kommer! 
Kvällen blev inte heller som planerat då jag egentligen skulle ut och fira Karina med limo och party på empire.. Men så blev det inte heller då jag var tvungen att stanna hemma igen för att diskutera hunden och annat..och för att jag helt plötslig måste jobba imorgon! Så där flög lite pengar i onödan och en rolig kväll förlorad. Tråkigt.

Detta har varit min värsta vecka sedan jag kom hit. Mycket hemlängtan, små saker hit och små saker dit har gjort att jag varit arg och ledsen inprincip varje minut.. Men har haft ett peppsamtal med fina Fanny så nu tar vi nya tag och laddar för helgen och nästa vecka!! Det är ju trots allt bara fyra dagar tills min underbara familj kommer hit!! 

Nu är det dags att sova eftersom jag ska upp 8 imorgon!! 

Godnatt, love! 

Puss mitt <3 vi kommer snart <3




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR