My little angels!



Imorse när jag vakna trodde jag att det skulle bli en jobbig dag.. Hade världens huvudvärk, hade inte tid att gå till gymmet, trillade ner från trappan och allt kändes jobbigt.. Haha 
Men när jag väl hämtade barnen från skolan blev jag mycket gladare! Tror jag hade den bästa dagen sedan jag kom hit med barnen idag! De har varit så mysiga och glada och bara gjort vad jag bett dem att göra! 
Vi myste med lite varm choklad, gjorde läxorna bra, hade kuddkrig och gjorde volter (flickan och jag gjorde dubbelkullebyttor tillsammans, så kul) och lagade en awesome middag tillsammans och hade även tid att åka till frozen yoghurt för lite efterrätt! 

Blir så glad när jag får ha en sådan mysig dag med dem! 

Nu är det dags för en paradise hotel och sedan sovdags! 

Godnatt, love! 




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR