December!




Hello december, andra advent och det börjar närma sig julafton! Julafton då min älskade familj kommer!! 16 freeking dagar kvar!! 

Jag blir som ett litet barn runt julafton, julen är min absolut favorit högtid! Jag visste att denna månaden skulle bli den svåraste och tuffaste månaden för mig, för inget är som att fira julen hemma med hela familjen och hela släkten! Baka lussebullar och massa julgodis, ut och julhandla och slå in paket, klä granen och bara sitta och mysa framför tv:n med massa gott! För mig finns det inget bättre. 
När jag fick reda på att min hostfamilj skulle åka iväg över julen blev jag krossad, jag skulle fira julafton själv, hur skulle jag klara mig igenom det? Men när jag fick höra att familjen och Viktor bokat en resa hit och faktiskt skulle fira jul med mig blev jag som lyckligast igen! Jag ska få fira jul med världens bästa familj!! Även om det inte kommer bli som en julafton hemma med god mat och hela släkten där, kommer det fortfarande bli en av de bästa jularna, jag ska få fira julafton med min underbara familj i underbara New York City! Låt dagarna rulla på snabbt!! 

Uppdate om söndag; idag har jag haft en lugn dagX kollat en massa julfilmer och skypat med min älskling och även med syrran & Viktor! Gjorde ingenting idag eftersom jag skulle passa barnen klockan 6, dock rätt onödigt enligt mig eftersom de gick i sängs klockan 8 och båda föräldrarna var hemma? Men spenderade lite tid men barnen och hade kuddkrig synd att de inte kan sluta bråka bara... 

Nu är det filmdags igen!! 

Godnatt, love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR