Christmaslunch with my sweet girls!!

 

Karina, Gini, Frederikke and Mia.
 
Idag är det bara 6 dagar kvar till julafton och därför kände vi för att det var dags för en jullunch!! Inte tackar man nej till det inte. Gini, Frederikke och jag tog ett snabbt med bra gym pass på morgonen först, stressade iväg och handlade mat, hem och laga maten, iväg handla present till Karina och sedan hem till Karina för mat!
På bordet stod en stor skål sallad, pasta med tomatsås, svenska köttbullar, potatismos, kyckling, bearniesås och bröd! Kanon lunch, var så mätt att jag höll på att sprängas.
Julmusik spelades i bakgrunden och det var så trevligt. Självklart sluta inte maten där utan efter väntade maaasssa kakor, Mia stod för underbara kanelkakor, chochlatechíp cookies och på bordet stod även pepparkakor och lite annat julgodis. Karina som är världens gulligaste hade köpt oss alla vars en julklapp och jag fick de fina anteckningspapperna, so sweet!! Vi hann även med lite dans tävling, inte min sak, innan det var dags för oss att ta hand om barn igen!!
 
Jag är så tacksam och glad att jag träffat dessa underbara vänner, så snälla och omtänksamma. Guld värda!!
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR