1 december, 1a advent!


Singoallaaaaa! 

Idag är det äntligen december! Julen börjar, första luckan på min chokladkalender är öppnad och snart kommer förhoppningsvis snön tillbaka! 

Började min morgon med att bege mig till ett solarium i närheten. Inte som hemma i Sverige, definitivt mycket dyrare och du solar bara i 10 minuter, inte vad jag förvänta mig men bara jag blir brun snart så är jag nöjd! 

Vid 1 kom familjen hem och jag börja jobba direkt :)  laga lunch, iväg med pojken på fotboll och nu är båda hos kompisar medan jag tvättar, slipper jag det imorgon, gött! 

Kvällen vet jag inte vart den tar mig, hoppas på Sofias och min söndags tradition med solsidan blir av, men får helt enkelt ta den som den kommer!! 

Love. 

Då får vi hoppas att det blir solsidan ikväll 😃

Svar: Mamma.. Haha
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR